... czyli nasze krótkie historie "dlaczego zostalam blogerka?"












... pewnego grudniowego popołudnia, gdy jeszcze zima dawała o sobie znaki i szalała za oknem, postanowiłam, że zrobię coś dla siebie. Nigdy nie przypuszczałam, że ten jeden krok tak dużo zawojuje w moim życiu, bo zrobiłam wtedy coś z myślą o sobie, ale dziś wiem, że się myliłam … założyłam bloga, który obecnie jest inspiracją dla tysięcy osób dziennie.

Apetyczne wnętrze skończyło 3 lata. Postanowiłam zorganizować projekt, w którym przedstawię Wam moje koleżanki – blogerki, a przy okazji zdradzimy Wam kilka tajemnic blogowania. Każda z nich jest inna, prowadzi inne życie, ma różne doświadczenia i pasje, i to jest najwspanialsze w blogosferze!

Kim jestem? Dlaczego bloguję? Co dał mi blog? Czy czegoś żałuję, w związku z blogowaniem? Dlaczego inni czytają mojego bloga?


czym charakteryzuje się projekt?

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, aby zacząć pisać bloga? A może inaczej … dlaczego czytacie blogi? W czym są dla Was pomocną ręką? Projekt to kilka historii, które odpowiadają na powyższe pytania. Do tej pory apetyczny projekt dotyczył porad związanych z wnętrzami i stylem życia. ten, nieco inny ... zagłębi tajniki blogosfery. Bardzo chętnie poznamy Wasze opinie i odczucia, pozostawiajcie je w komentarzach poniżej   :)


na czym polega?

Dwa razy w tygodniu dwie blogerki opowiedzą Wam o swojej zmianie, która nastąpiła po pojawienia się bloga. Czy czegoś żałują? Co by zrobiły inaczej? Na pewno tym się z Wami podzielą.


gdzie i kiedy będziecie mogli śledzić projekt?

Przez kolejne dwa miesiące dziewczyny zdradzą Wam swoje wspomnienia związane z blogosferą i podzielą się złotą zasadą blogera, która na pewno będzie pomocną wskazówką dla początkujących blogujących. Ja na apetycznym wnętrzu zapraszam Was na wspomnienia każdej z nich oraz na małe refleksje, bo blog pomógł mi nie tylko zawodowo, ale także przezwyciężyć trudny czas i zmiany, które napotykam na co dzień...


Może ktoś z Was po tym projekcie postanowi zmienić coś u siebie na wiosnę i także zacznie dzielić się z innymi tym co go pasjonuje?

Zapraszamy!  :)

6 comments:

  1. świetna akcja! :)

    ReplyDelete
  2. Genialny pomysł! Dzięki temu udało mi się poznać nowe blogi, o których wcześniej nie miałam pojęcia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszy nas to bardzo :) ja też czekam z niecierpliwością na kolejne dziewczyny i ich historie :)

      Delete
  3. Super akcja! Po pierwsze lubię poznawać nowe blogi, a co więcej fajnie, że stwarzacie przestrzeń do wymiany doświadczeń. Ja jestem dopiero na początku mojej drogi blogerskiej, wiem, że jeszcze dużo kryzysów przede mną, może dzięki tej akcji będę mądrzejsza o doświadczenia innych ;)

    ReplyDelete
  4. Pamiętam swoje początki. Oj łatwo nie było, ale było warto.

    ReplyDelete
  5. ja dopiero zaczęłam swoją blogerską przygodę, więc zadomowię się tu na dłużej :)

    ReplyDelete

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz! Uwielbiam czytać Wasze opinie, są one dla mnie bardzo wskazówką i pomagają ulepszyć moją pracę. Jeśli macie jakieś sugestie, doświadczenia związane z tematem, uwagi, chętnie je poznam :) śmiało!