Kochani, dziękuję Wam bardzo za wzięcie udziału w  A N K I E C I E nr 1, oczywiście kto chce, to zapraszam jeszcze do wypowiedzi, formularz jest nadal aktywny, jednak musimy iść krok dalej, dlatego podsumowałam wyniki Waszych odpowiedzi.   Poniżej utworzyłam wnioski w formie rysunkowej. 
A jeśli ktoś z Was zastanawia się dlaczego zagląda lub zagląda się na Apetyczne Wnętrze, to poniżej umieszczam odpowiedzi na to pytanie. Naprawdę byłam bardzo ciekawa co napiszecie pod tym pytaniem, ponieważ za każdym razem, kiedy wprowadzam zmianę na blogu pytam Was co zmienić i dostaję odpowiedź, że wszystko jest ok :) teraz wiem w jakim kierunku podążać mocniej ;)

"by pooglądać wnętrza w moim guście"
"dzienna dawka estetyki i inspiracji"
"magia"
"po inspiracje"
"fajne pomysły na przytulne wnętrza"
"magnetyczne treści, profesjonalizm i pasja"
"wracam, bo szukam inspiracji, obrazków dla oka i ducha"
"inspirujące wnętrza"
"szukam inspiracji, porad, pięknych zdjęć, ciekawych tekstów"
"jakbym wchodziła do świetnego miejsca z dobrą zieloną herbatą i mogła inspirować się do woli!:)"
"lekkość, brak zadęcia"
"wszystko co jest tu zamieszczane zawsze mnie ciekawi...,jest w moim smaku!"
"cieszy oko"
"piękne wnętrza w moim guście, opisane w ciekawy sposób"
"inspiracji,nowatorskich rozwiązań,dobrego wykorzystania przestrzeni"
"odpowiedż jest w pytaniu-szukam tego, czego nie ma w innych miejscach. A o to trudno :)"
"inspiracji, których nadal brakuje w sieci. Apetycznych pomysłów na wnętrze, które można stworzyć samodzielnie."
"wracam do AW, bo to nieograniczona skarbnica minimalistycznych pomysłów :)"
"przytulny klimat wnętrz"

No comments:

Post a Comment

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz! Uwielbiam czytać Wasze opinie, są one dla mnie bardzo wskazówką i pomagają ulepszyć moją pracę. Jeśli macie jakieś sugestie, doświadczenia związane z tematem, uwagi, chętnie je poznam :) śmiało!